Uw dossier inzien waar en wanneer u maar wilt
Uw gegevens inzien
Via het cliëntportaal kunnen cliënten of wettelijk vertegenwoordigers zelf het eigen dossier inkijken. Dat betekent niet dat het dossier op internet staat maar we gebruiken internet als toegang tot de dossiers die we uiteraard in een veilige omgeving bewaren.
Aanmelden
Als u cliënt of de eerste contactpersoon (wettelijk vertegenwoordiger) bent en gebruik wilt maken van Cliëntportaal, dan kunt u zich aanmelden door middel van het digitale aanmeldformulier. Wij verwerken uw gegevens volgens onze privacyverklaring.
U krijgt binnen twee werkdagen een gebruikersnaam en wachtwoord per e-mail toegestuurd.
Andere contactpersonen dienen zich voor toegang te wenden tot de cliënt of eerste contactpersoon.
Tip: Lees voor het aanmelden de gebruiksvoorwaarden. Hierin worden mogelijke vragen beantwoord.
Wilt u ook toegang tot uw elektronisch cliëntendossier? U kunt een login aanvragen via het aanmeldformulier.
Bekijk hier stap voor stap hoe het werkt!
U kunt kiezen voor een filmpje waarin het hele cliëntportaal wordt toegelicht, of u bekijkt één van de onderdelen nog eens rustig na.
Gebruikersvoorwaarden Cliëntportaal Oktober
Aan het gebruik van het cliëntportaal zijn voorwaarden verbonden. U kunt hier de gebruikersvoorwaarden downloaden.