• Kwaliteitsvenster

  • Kwaliteitsvenster

Direct inzicht in kwaliteit

In dit kwaliteitsvenster blik ik graag met u terug op het jaar 2018. Aan de hand van negen verschillende domeinen geven wij direct inzicht in de kwaliteit van onze zorg en dienstverlening en leggen wij verantwoording af voor het verslagjaar 2018.

Thuis kan overal

In 2016 heeft Oktober in samenwerking met diverse betrokkenen haar koers voor de komende jaren bepaald. In gesprekken met cliënten, mantelzorgers, medewerkers, vrijwilligers en medezeggenschapsorganen is het Meerjarenbeleidsplan 2017 – 2020 “Thuis kan overal” tot stand gekomen. Inmiddels zijn we ruim twee jaar onderweg. Een mooi moment om de balans op te maken: 2017 was letterlijk en figuurlijk ‘een eerste jaar’. Een jaar van nieuwe initiatieven, maar ook werken aan het huis op orde krijgen.

De klant centraal stellen en aandacht voor onze professionals hadden de grootste prioriteit in 2018. Van ‘zo doen wij het hier’ naar ‘hoe bent u het gewend’ en van focus op zorg naar een integrale focus op welzijn en welbevinden. Ik heb veel bewondering voor onze medewerkers en vrijwilligers, hun passie, veerkracht en liefdevolle zorg die zij onze cliënten bieden, elke dag weer. Er rest mij dan ook niet anders dan mijn enorme waardering uit te spreken en jullie allen te bedanken voor de geweldige inzet in 2018.

member_img
Paula Nelissen
Voorzitter Raad van Bestuur

We horen graag
wat u van onze aanpak vindt.

Als er íets is wat we morgen beter kunnen doen, dan doen we dat. Zo krijgt u de zorg en ondersteuning die past bij wie u bent.